حماسه 44/

حضور گسترده در راهپيمايي 22 بهمن اتحاد و همبستگي ملت را نشان مي دهد

کد خبر: 180478 تاریخ انتشار: 1401/11/21 19:43:43
نمایش: 454
اخبار
مديرکل دفتر امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري گفت: حضور پرشور و گسترده مردم در راهپيمايي 22 بهمن اتحاد و همبستگي ملت و پشيباني از ولايت فقيه را به منصه ظهور مي رساند.

به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، آيت الله مظفري با دعوت از مردم استان به ويژه فعالان اقتصادي براي حضور حماسي در راهپيمايي 22 بهمن، اظهار داشت: راهپيمايي 22 بهمن در واقع حضور در جشن عزت و اقتدار کشور است از همين رو بايد در چنين روزي با حضور پررنگ خود پايداري در مسير آرمانهاي انقلاب را بار ديگر به همگان به ويژه به دشمنان نظام و انقلاب نشان دهيم.

وي ادامه داد: بي شک امسال پس از 2 سال محدوديت ناشي از کرونا، راهپيمايي 22 بهمن پرشورتر و گسترده تر از سالهاي گذشته برگزار مي شود و اين موضوع مي تواند نقشه هاي دشمنان نظام و ملت را به خوبي خنثي کند.

مظفري خاطرنشان کرد: مردم هميشه در صحنه و ولايتمدار استان فردا در راهپيمايي 22 بهمن بار ديگر پشتيباني خود از نظام و ولايت را نشان مي دهند.

گفتني است؛ راهپيمايي در مرکز استان همزمان با ديگر نقاط استان از ساعت ۱۰ روز شنبه ۲۲ بهمن‌ماه از ميدان امامزادگان حليمه و حکيمه خاتون(س) به سمت خيابان ولي‌عصر شمالي، سه راه سينما، سعدي غربي، چهار راه فردوسي، چهار راه بوعلي و خيابان طالقاني و مصلاي امام خميني(ره) انجام مي‌شود.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1399/11/15
آرشیو