حماسه 44/

راهپيمايي 22 بهمن عرصه نمايش شکوه و غيرت ملت انقلابي

کد خبر: 180480 تاریخ انتشار: 1401/11/21 22:32:02
نمایش: 483
اخبار
سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري با دعوت از مردم به ويژه فعالان اقتصادي استان به حضور پرشور در راهپيمايي 22 بهمن، گفت: راهپمايي 22 بهمن عرصه نمايش شکوه و غيرت ملت انقلابي ايران است.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، محمدکاظم منزوي اظهار داشت: از کارآفريننان، کشاورزان، صنعتگران، معدن‌کاران، بازرگانان و صنوف غيور و آزادانديش استان دعوت مي شود تا در راهپيمايي 22 بهمن حضوري پرشور و دشمن شکن داشته باشند.

وي افزود: مردم با حضوري حماسي خود براي سرافرازي ميهن اسلامي صحنه اي با شکوه و با عظمت بيافرينند و شجاعت و غيريت خود را به نمايش بگذارند.

سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: بي شک فعالان اقتصادي استان همچون سالهاي گذشته در کنار ساير اقشار جامعه براي دفاع از حريم ارزش ها و آرمانهاي نظام و اسلام در جشن چهل و چهارسالگي انقلاب حضور پيدا خواهند کرد.

گفتني است؛ راهپيمايي در مرکز استان همزمان با ديگر نقاط استان از ساعت ۱۰ روز شنبه ۲۲ بهمن‌ماه از ميدان امامزادگان حليمه و حکيمه خاتون(س) به سمت خيابان ولي‌عصر شمالي، سه راه سينما، سعدي غربي، چهار راه فردوسي، چهار راه بوعلي و خيابان طالقاني و مصلاي امام خميني(ره) انجام مي‌شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1399/11/15
آرشیو