عرضه مستقيم کالاهاي يارانه‌اي در استان از 15 اسفند

کد خبر: 180641 تاریخ انتشار: 1401/12/07 12:37:58
نمایش: 549
اخبار
سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: با هماهنگي‌هاي انجام شده در استان کالاهاي اساسي يارانه‌اي به صورت گسترده و يکنواخت در تمامي نقاط استان از 15 اسفند توزيع مي شود.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، محمدکاظم منزوي روز يکشنبه 7 اسفند در نشست با اتحاديه تعاوني‌هاي روستايي و فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي استان افزود: در اين طرح علاوه بر استقرار غرفه‌هايي در نقاط مشخص شده در شهر که بزودي اطلاع رساني مي‌شود عرضه کالا در فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي استان بين 10 تا 15 درصد زير قيمت بازار عرضه مي‌شود.

وي ادامه داد: کالاهاي اساسي بايد به گونه اي توزيع شود که به همه نقاط استان به ويژه در مناطق محروم کالاهاي يارانه اي اختصاص يابد.

 منزوي تصريح کرد: برگزاري نشست با نمايندگان فروشگاه هاي زنجيره اي استان براي نخستين بار برگزار شده و اميد است اين تعامل تدوم يابد و با هماهنگي لازم بتوان در توزيع مناسب کالاهاي اساسي و موردنياز مردم گام هاي بزرگتري برداشته شود.

به گفته سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري، شرکت‌هاي اتحاديه روستايي نيز مباشر تامين خرما و تخم مرغ براي ماه مبارک رمضان است.

منزوي خاطرنشان کرد: کالاهاي اساسي به ميزان کافي در استان ذخيره سازي شده است و براي تامين کالاهاي موردنياز استان براي عيد نوروز با کمبودي روبرو نيستيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1399/11/15
آرشیو