شرکت‌هاي دانش‌بنيان استان بدون محدوديت از تسهيلات تبصره 18 برخوردار مي‌شوند

کد خبر: 180651 تاریخ انتشار: 1401/12/08
نمایش: 559
اخبار
سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در راستاي حمايت از محققان جوان و رونق اشتغال در استان، شرکت‌هاي دانش بنيان بدون محدوديت از تسهيلات تبصره 18 برخوردار مي‌شوند.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، محمدکاظم منزوي عصر دوشنبه هشتم اسفند در ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنيان اين استان افزود: بايد زمينه اي فراهم کرد تا شرکت هاي دانش بنيان بتوانند ايده هاي خود را تجاري کنند و وارد بازار شوند.

وي ادامه داد: در راستاي حمايت از شرکت هاي دانش بنيان کارهايي در استان شروع و زيرساخت هاي لازم از جمله زمين براي اين شرکت ها در شهرک صنعتي شهرکرد فراهم شده است.

سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: همچنين مي توان محدوديت هاي موجود در صندوق هاي نوآوري و شکوفايي را از طريق تسهيلات تبصره 16 و 18 جبران کرد از همين رو اين قول را به اين شرکت ها مي دهيم که مطابق ضوابط موجود مي توانند از اين تسهيلات بهره مند شوند و محدوديتي براي آنها وجود ندارد.

منزوي خاطرنشان کرد: اگرچه قبول داريم که شرکت هاي دانش بنيان با تنگناها و موانعي روبرو هستند اما تمام تلاش مسئولان بر اين است که از ظرفيت هاي موجود در راستاي رفع اين چالش‌ها بهره گرفته و بستر مناسبي براي توسعه فعاليت هاي دانش بنيان در استان فراهم شود.

وي افزود: بنا بر پيشنهادهاي موجود درصدد هستيم تا نمايشگاه عرضه محصولات دانش بنيان را در محل نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان برگزار کنيم.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1399/11/15
آرشیو