تاکيد استاندار بر سرمايه گذاري ايميدرو در استان در راستاي رويکرد توزيع عادلانه منابع

کد خبر: 180675 تاریخ انتشار: 1401/12/11 21:25:08
نمایش: 638
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: رويکرد دولت سيزدهم در توزيع عادلانه منابع با اولويت مناطق محروم کشور ايجاب مي کند تا مجموعه‌ هايي نظير ايميدرو در استان سرمايه گذاري کند.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، غلامعلي حيدري روز پنجشنبه ۱۱ اسفند در نشست مشترک معاون وزير صنعت، معدن و تجارت با خبرنگاران اين استان که در محل کارخانه فولادسفيددشت اين استان برگزار شد، اظهار داشت: علاوه بر آن برنامه ريزي و اقدام دولت سيزدهم متناسب بر سند آمايش سرزمين است از همين رو اميد مي رود بر اساس اين سياست ها، ظرفيت هاي موجود در استان به کار گرفته شود.
 
وي تصريح کرد: يکي از مهمترين چالش‌هاي موجود در استان نرخ بالاي بيکاري است که براي رفع آن مي طلبد مجموعه هاي نظير شرکت ايميدرو با تسهيل سرمايه گذاري در استان، رونق اشتغال را فراهم کند.
 
استاندار چهارمحال و بختياري، وجود ذخاير معدني را از مهمترين ظرفيت هاي استان برشمرد و گفت: در همين راستا نقاطي براي اکتشاف در استان شناسايي و با حمايت دولت وارد فاز اجرا مي شود که چنانچه نتيجه بخش باشد مي تواند نقش موثري در پويايي و تحرک اين بخش ايفا کند.
 
حيدري با اشاره به وجود کارخانه هاي متعدد فولاد در استان، اظهار داشت: در مذاکرات امروز با معاون وزير صنعت، معدن و تجارت، تصميمات خوبي براي توسعه واحد‌هاي فولادي استان گرفته شد.
 
وي خاطرنشان کرد: همچنين انتظار مي رود واحد صنعتي فولادسفيددشت گردش مالي خود در بانک هاي استان را تقويت کند.
 
گفتني است، استاندار چهارمحال و بختياري به همراه معاون وزير صمت، مديرعامل شرکت فولاد مبارکه و نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي از نحوه پيشرفت اجرايي طرح توسعه فولادسفيددشت استان بازديد کردند.
 
طرح فولاد سفيد دشت چهارمحال و بختياري با توليد شمش فولادي از آهن اسفنجي به ظرفيت ۸۰۰ هزارتن در سال ۱۳۸۶ پايه‌ريزي شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1399/11/15
آرشیو