استاندار: 50 درصد تسهيلات سفر تا سفر بعدي رييس‌جمهور به استان جذب شود

کد خبر: 190797 تاریخ انتشار: 1401/12/24 16:34:16
نمایش: 1025
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: بايد بانک هاي عامل و دستگاه هاي اجرايي با همکاري و هم افزايي يکديگر تلاش کنند تا 50 درصد تسهيلات دور اول سفر رييس‌جمهور تا موعد دور دوم سفر جذب شده باشد.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، غلامعلي حيدري روز چهارشنبه 24 اسفند در نشست شوراي هماهنگي بانکهاي استان افزود: جذب به موقع تسهيلات سفر از اهميت بسيزايي برخوردار است چراکه اگر ما نتوانيم اين تسهيلات را به خوبي جذب کنيم از سهم ما به ديگر استانها داده مي شود از همين رو هيچگونه فرصت سوزي پذيرفتني نيست.

وي ادامه داد: در ديگر رديف هاي تسهيلاتي نيز بانک هاي عامل بايد با دوري از بروکراسي اداري روند جذب تسهيلات را فراهم کنند.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه بانک ها در خط مقدم رونق اقتصادي قرار دارند، تصريح کرد: نقش مهم و بي بديل بانکها ايجاب مي‌کند تا در انجام وطايف و رسالت خود با جديت اقدام کنند و باعث نشوند با برخي بروکراسي‌ها دچار خودتحريمي شويم.

حيدري با اشاره به تحريم‌هاي ظالمانه دشمن، اظهار داشت: براي عبور از اين برهه حساس و مهم بايد به بخش خصوصي بيش از پيش ميدان داد و با حمايت از آن کشور را در تامين نيازها خودکفا و تحريم‌ها را بي اثر کرد.

وي با تاکيد بر ارزيابي دقيق عملکرد بانک‌هاي استان، افزود: همه بانک‌ها مکلف به ارائه آمار و اطلاعات به روز خود هستند.

استاندار چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: مسئوليت اجتماعي بانک‌ها نيز داراي اهميت بسزايي است که بايد بيش از پيش مورد توجه قرار گيرد.

گفتني است در اين نشست گزارشي از روند جذب تسهيلات تکليفي منتهي به اسفند 1401 استان ارائه شد.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1399/11/15
آرشیو