نهضت احياي واحدهاي توليدي راکد استان در سال جديد

کد خبر: 190867 تاریخ انتشار: 1402/01/08 00:55:00
نمایش: 800
اخبار
سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري، نهضت احياي واحدهاي توليدي راکد را از مهمترين برنامه‌هاي سال جديد براي تحقق شعار سال دانست و گفت: اين مهم با جديت در استان پيگيري و با هم افزايي بخش دولتي و خصوصي در راستاي رشد توليد گام هاي بزرگي برداشته مي شود.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، محمدکاظم منزوي روز سه شنبه 8 فرودين با اعلام اين خبر افزود: با رشد توليد مي توان تورم را نيز مهار کرد از همين رو بايد از همه ظرفيت هاي استان در راستاي تقويت توليد بهره گرفت.

وي از فعال شدن 34 واحد توليدي راکد در استان در سال گذشته خبر داد و گفت: بي شک هدفگذاري ما براي سال جديد آماري بيشتر از اين است و با برگزاري مستمر و منظم نشست هاي رفع موانع توليد، اين مهم را با جد پيگيري مي کنيم.

سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري تصريح کرد: بخشودگي تسهيلاتي، معافيت مالياتي و اعطاي مشوق‌هاي سرمايه‌گذاري نظير تسهيلات تبصره ۱۶ و ۱۸ از جمله حمايت‌هايي بوده که شامل حال واحدهاي احيا شده است.

منزوي از برگزاري ۱۷ جلسه ستاد تسهيل و رفع موانع توليد در استان طي سال گذشته خبر داد و گفت: در اين جلسات براي رفع موانع توليد واحدهاي صنعتي استان ۲۳۵ مصوبه تدوين و ابلاغ شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1399/11/15
آرشیو