تسنيم/ احداث کارخانه فرآوري روغن در استان با سرمايه‌گذاري ۲ هزار ميلياردي

کد خبر: 190905 تاریخ انتشار: 1402/01/14 23:46:40
نمایش: 755
اخبار
مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان چهارمحال و بختياري گفت: عمليات اجرايي کارخانه فرآوري، تصفيه و پالايش روغن‌هاي خوراکي با سرمايه‌گذاري صندوق بازنشستگي کشوري در منطقه ويژه اقتصادي استان آغاز شد.

محسن مولوي در گفت‌وگو با خبرنگار تسنيم در شهرکرد، اظهار داشت: عمليات اجرايي کارخانه فرآوري، تصفيه و پالايش روغن‌هاي خوراکي با سرمايه‌گذاري صندوق بازنشستگي کشوري در منطقه ويژه اقتصادي استان آغاز شد.

مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه اين پروژه در زميني به مساحت 5 هزار متر مربع احداث و به بهره‌برداري مي‌رسد، گفت: عمليات اجرايي اين پروژه در 18 ماه انجام مي‌شود.

مولوي ادامه داد: ميزان سرمايه‌گذاري براي احداث اين کارخانه 2000 ميليارد ريال است و با افتتاح اين کارخانه براي 100 نفر از جوانان و فارغ‌التحصيلان دانشگاهي استان به‌صورت مستقيم اشتغال ايجاد خواهد شد.

وي خاطرنشان کرد: عمليات اجرايي احداث کارخانه فرآوري، تصفيه و پالايش روغن‌هاي خوراکي با کلنگ زني مديرعامل صندوق بازنشستگي کشوري و استاندار استان شروع شده است.

به گزارش تسنيم، به گفته استاندار چهارمحال و بختياري، از ظرفيت صندوق بازنشستگي کشوري در سرمايه‌گذاري چند پروژه و طرح استفاده مي‌شود که ميزان سرمايه‌گذاري اين صندوق در استان 2 هزار ميليارد تومان است.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1399/11/15
آرشیو