۳۰۰ تن گوشت قرمز در چهارمحال و بختياري ذخيره‌سازي شد

کد خبر: 63204 تاریخ انتشار: 1398/10/10
نمایش: 2940
اخبار
مديرکل هماهنگي امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري از ذخيره سازي ۳۰۰ تن گوشت قرمز در استان خبر داد و گفت: تا پايان سال اين ميزان ذخيره‌سازي به ۶۰۰ تن مي‎رسد.
محمدرضا رييسي روز سه‌شنبه در نشست شوراي اطلاع‌رساني اين استان افزود: در راستاي تامين گوشت مرغ شب عيد نيز  ميزان جوجه‌ريزي در استان ۲۵ درصد افزايش يافته  اين در حالي است که ميانگين افزايش جوجه‌ريزي در کشور ۱۷ درصد است.

وي خاطر نشان کرد: قيمت گوشت قرمز در استان روند نزولي به خود گرفته و مشکل خاصي در اين رابطه وجود ندارد.

رييسي، در ادامه از صادرات ۳۸ ميليون دلار کالا از ابتداي امسال تاکنون از گمرگ اين استان خبر داد و گفت: صادرات کالا از استان در سالجاري، ۵۰ ميليون دلار کالا هدفگذاري شده است که با توجه به صادرات کالاهاي اين استان از ديگر مبادي کمرگي کشور اين هدفگذاري محقق شده است.

مديرکل هماهنگي امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري، بيشترين حجم صادرات کالا از اين استان را به کشور عراق با ۳۰ ميليون دلار کالا اعلام کرد و گفت: براي تنوع‌بخشي کشورهاي هدف، طرح خواهرخواندگي چهارمحال و بختياري و کشور داغستان مطرح شده و به زودي نهايي مي‌شود.

رييسي، در ادامه با اشاره به تشديد بازرسي‌ها و نظارت بر بازار استان پس از اجراي طرح سهميه‌بندي بنزين، تصريح کرد: در اين مدت ۹ هزار و ۹۷۰ مورد بازرسي از اصناف استان انجام گرفته که در مقايسه با ساير استان‌هاي کشور رتبه نخست را در اين حوزه کسب کرده‌ايم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1399/11/15
آرشیو