استاندار: از فرصت مولدسازي دارايي‌هاي دولت در استان استفاده شود

کد خبر: 190979 تاریخ انتشار: 1402/01/23 08:27:17
نمایش: 678
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري، فرصت مولدسازي يا فروش دارايي هاي مازاد دولت در استان را فرصت مناسبي براي تامين اعتبار موردنياز تکميل طرح‌هاي نيمه‌تمام عمراني استان دانست و گفت: مديران در اين خصوص اهتمام بيشتري به کار گيرند.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، غلامعلي حيدري روز چهارشنبه 23 فروردين در پايان نشست ويدئوکنفرانسي با وزير اقتصاد اظهار داشت: طرح هاي مهم و تاثيرگذاري در حوزه عمراني استان در دست احداث است که براي تکميل آن به اعتبار قابل توجهي نياز است.

وي ادامه داد: اگرچه بخشي از اين اعتبار از محل اعتبارات سفر تامين مي‌شود اما اعتبارات موجود جوابگوي تکميل اين طرح‌ها نيست و مي‌طلبد تا از ظرفيت بخشي خصوص و يا مولدسازي دارايي هاي مازاد دستگاه‌هاي اجرايي بهره گرفت.

استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: تکميل به موقع طرح‌هاي عمراني نه تنها منجر به تحول و توسعه استان مي‌شود بلکه در اعتمادآفريني، اميدآفريني و تقويت سرمايه‌هاي اجتماعي در استان نقش بسزايي خواهد داشت.

حيدري، با تاکيد بر برگزاري منظم و مستمر کميته مولدسازي دارايي‌ها دولت در استان، تصريح کرد: استفاده از اين فرصت 2 سال است که 6 ماه از آن گذشته است.

وي همچنين بر ضرورت شناسايي تمامي طرح‌هاي عمراني در دست احداث استان و بررسي اعتبار موردنياز براي تکميل آن تاکيد کرد و گفت: از سامانه منتاک نيز مي توان در اين خصوص بهره گرفت.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1399/11/15
آرشیو