مصوبات سفر وزير کار به استان چهارمحال و بختياري پيگيري شد

کد خبر: 190882 تاریخ انتشار: 1402/01/10 02:13:26
نمایش: 864
اخبار
مصوبات سفر وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي در نوروز امسال به استان چهارمحال و بختياري در ارتباط ويدئو کنفرانسي با وزير و مديران ستادي اين وزارتخانه پيگيري شد.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، سيد صولت مرتضوي روز پنجشنبه 10 فروردين در اين ارتباط ويدئوکنفرانسي با قول مساعد نسبت به تخصيص اعتبار لازم براي اجراي طر هاي سفر رييس جمهور و ساير طرح هاي مصوب اين استان در حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعي اظهار داشت: اولويت ما افتتاح طرح هاي سفر رييس جمهور و طرح‌هاي نيمه فعالي است که از سالهاي گذشته در اين استان کلنگ زني شده است.

وي ادامه داد: همچنين مصمم هستيم تا با سرمايه گذاري در اين استان در راستاي توزيع عادلانه منابع که مورد تاکيد رييس‌جمهور است گام برداريم تا هم در راستاي رونق توليد و هم رونق اشتغال در اين استان تحولاتي شکل گيرد.

وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي تصريح کرد: مصوبات اين وزارتخانه براي استان چهارمحال و بختياري در سه حوزه درمان، سرمايه گذاري و صندوق بازنشستگي به جد پيگيري مي‌شود و حجم سرمايه گذاري در اين سه بخش در استان بي نظير است.

مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي نيز در اين نشست اظهار داشت: چنانچه اعتبار لازم براي اجراي طرح هاي مصوب به استان اختصاص يابد بخشي از اين طرح‌ها از جمله طرح هاي ورزشي در هفته کار و کارگر افتتاح مي شود.

محسن مولوي افزود: سفر اخير وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي به استان و همچنين سفر سال گذشته رييس سازمان تامين اجتماعي به استان منشا خير بسياري براي استان بوده است و با اجراي اين مصوبات گام هاي بزرگي در راستاي رونق توليد و اشتغال در استان برداشته مي شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1399/11/15
آرشیو