اهتمام ويژه دولت سيزدهم براي رفع دغدغه و مطالبات کارگران

کد خبر: 191129 تاریخ انتشار: 1402/02/09 11:23:44
نمایش: 713
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: دولت سيزدهم براي رفع دغدغه‌هاي موجود، ايجاد مراکز رفاهي براي کارگران و کارمندان و جامعه بازنشستگان اهتمام دارد که تحقق آن نيازمند پيگيري است.

به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، غلامعلي حيدري روز شنبه در نشست تشکل‌هاي کارگري و کارفرمايي در قطب صنعتي سفيددشت شهرستان بروجن تاکيد کرد: در اين راستا از توان تخصصي و علمي اعضاي شوراي گفت‌وگوي دولت و بخش خصوصي بهره‌گيري مي‌شود.

وي افزود: کارگران نقش بسزايي در تحقق شعار سال دارند و در رشد توليد به‌عنوان خط مقدم فعاليت مي‌کنند و سرمايه‌گذاري در حوزه صنعت از اولويت‌هاي مسوولان چهارمحال و بختياري به‌شمار مي‌رود.

حيدري به تلاش‌هاي مطلوب کارگران حوزه صنعت چهارمحال و بختياري اشاره و تصريح کرد: صنعت براي ايجاد اشتغال، کاهش نرخ بيکاري و رونق اقتصادي نقش مهمي دارد و دولت سيزدهم براي ايجاد انگيزه بين کارگران به‌منظور رشد توليد برنامه‌ريزي و تلاش مي‌کند.

وي با اشاره به جايگاه ويژه کارگران در مکتب اسلام و حوزه توليد يادآور شد: کارگران خط مقدم جبهه توليد در جنگ اقتصادي کنوني هستند.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به نام‌گذاري سال‌جاري از سوي رهبر معظم انقلاب اسلامي به‌نام «مهار تورم، رشد توليد» اظهار داشت: تحقق اين اهداف به‌منظور اُميدآفريني در جامعه به‌ويژه ميان کارگران ضروري است.

وي با اشاره به امنيت کنوني جمهوري اسلامي ايران گفت: دولت سيزدهم براي رفع مشکلات موجود و ارائه راهکارهاي عملياتي در اين راستا اهتمام دارد.

حيدري تاکيد کرد: شرايط کشور در ابتداي فعاليت دولت سيزدهم سخت بود و با رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب اسلامي و تلاش‌هاي دولت سيزدهم از اين بحران عبور کرديم.

وي افزود: دولت سيزدهم با رفع مشکلات مربوط به فروش نفت و حضور در عرصه‌هاي بين‌المللي توانست اُميدآفريني را به جامعه تزريق کند.

حيدري تصريح کرد: بايد با تلاش، انسجام و وحدت بتوانيم زمينه سرمايه‌گذاري را افزايش دهيم و نسبت به اشتغال‌زايي اقدام کنيم.

وي يادآور شد: در دولت سيزدهم جايگاه چهارمحال و بختياري از ۲ به ۱۴ ارتقاء پيدا کرد و رتبه اين استان ۱۲ رده بهبود يافت.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به بسيج امکانات دشمن براي جنگ هيبريدي عليه جمهوري اسلامي ايران اظهار داشت: با رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب اسلامي و هوشياري مردم اين توطئه‌ها خنثي شد.

وي بالاترين شأن مسوولان را خدمت‌رساني بي‌منت به مردم دانست و گفت: با کار جهادي و فعاليت شبانه‌روزي براي تحول در حوزه‌هاي مختلف چهارمحال و بختياري اقدام مي‌شود و چرخه صنايع مهم در اين استان خواهد چرخيد.

حيدري به گام‌هاي بلند براي سرمايه‌گذاري در چهارمحال و بختياري همزمان با فعاليت دولت سيزدهم اشاره و تاکيد کرد: دور دوم سفرهاي استاني رييس‌جمهور باعث تحول در حوزه‌هاي مختلف توسعه‌اي مي‌شود.

وي به اقدامات اساسي دولت سيزدهم در حوزه اقتصادي افزود: بايد از حضور مسوولان ملي براي اجراي طرح‌هاي توسعه‌اي اين استان بهره‌گيري شود.

استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: براي رشد و تحول استان بايد راهکارهاي علمي، عملي و قانوني شناسايي و پيگيري شود تا بتوان زمينه توسعه در بخش‌هاي مختلف را تسريع کرد.

حيدري حضور ميداني در طرح‌هاي مختلف را باعث تسريع در روند رفع مشکلات موجود دانست و اظهار داشت: حضور رييس‌جمهور و ساير مسوولان بين مردم و کارگران نشان‌دهنده اهميت اين قشر در خط مقدم توليد به‌شمار مي‌رود.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1399/11/15
آرشیو